تیکت و پشتیبانی
۱– کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند .
۲– کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند .
۳- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید .
4- کاربر متهد میشود هنگام ارسال تیکت به پشتیبانی، شماره سفارش، توضیحات مربوطه و متن تیکت را به بصورت کامل و واضح بیان کند.
5- پشتیبانی از سرویس های ارائه شده فقط از طریق تیکت انجام میشود و تیم آذران سایت هیچ تعهدی برای پاسخگویی به تماس تلفنی، پیامک ، ایمیل و... ندارد.
6- در صورتی که کاربر اتهام دزدی, مطالب کاملا کذب, انتشار و نتواند ان را اثبات کند تمامی سرویس های کاربر حذف و حساب کاربری مسدود خواهد شد
هاست و سرور
1- امکان دسترسی به سرور و هاست برای مشتریانی که سایتشان توسط آذران سایت طراحی شده وجود نخواهد داشت زیرا ممکن است از کدها و قالب سایت استفاده تجاری شود.
2- امکان ارتقا هاست زمانی میسر خواهد بود که سرور آذران سایت منابع کافی برای ارائه حجم اضافی داشته باشد.
3- صورت حساب های تمدید هاست به انتخاب مشتری به صورت ماهیانه یا 6 ماهه و یا سالیانه به طور خودکار ایجاد خواهند شد و کاربر 5 روز مهلت تمدید خواهد داشت و درصورتی که پرداخت صورت حساب انجام نگردد سرویس مربوطه به حالت تعلیق در خواهد آمد. و اگر همچنان تا دو ماه تمدید نگردد سرویس از سرور آذران سایت پاک خواهد شد و تیم آذران سایت هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
4- طبق تصمیم آذران سایت جهت اطمینان از کیفیت بالای سرور امکان ارائه سرور تست به کاربر به مدت 3 روز وجود خواهد داشت. برای مطالبه به واحد پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید.
5- انتقال سرویس از سرور سایر هاستینگ ها به سرور جدید آذران سایت به طور رایگان انجام میشود و برای این مورد کافی است فایل بکاپ را در اختیار ما بگذارید و درخواست انتقال را از طریق تیکت ثبت کنید.
6- ریستور و بازگردانی بکاپ در ماه به تعداد دو مرتبه رایگان خواهد بود از مراتب سوم به بعد بابت هر بازگردانی مبلغ 30 هزار تومان دریافت میشود.
7- نصب هرگونه سایت غیرمجاز و مخالف قوانین جمهوری اسلامی اعم از سایت های شرطبندی و سرویس های چت روم و... بروی سرور های آذران سایت ممنوع میباشد و در صورت مشاهده بدون ارائه نسخه پشتیبان سرویس مورد نظر مسدود خواهد شد.
8- مدت زمان تحویل هاست در قالب تیکت، 1 ساعت الی 24 ساعت ممکن است به طول بیانجامد.
9- هنگام حالت تعلیق امکان ارائه فایل بکاپ وجود نخواهد داشت.
10- هزینه های پرداخت شده بابت تمدید و خرید سرویس سرور و هاست به هیچ عنوان قابل عودت نخواهد بود.
امورات سایت
1- هرگونه تغیر و تحول در ظاهر و سیستم های سایت جزء خدمات پشتیبانی نمی باشد و بابت هر تغیر هزینه جداگانه دریافت میشود
2- آذران سایت هیچ تعهدی برای هک نشدن سایت و نفوذ پذیری آن ندارد. با این وجود تمامی نکات امنیتی بروی سایت های مشتریان اعمال خواهد شد تا یک سایت مناسب با امنیت کافی داشته باشید.
3- دریافت نماد اعتماد به عهده دارنده سایت می باشد.
4- دریافت درگاه پرداخت اینترنتی به عهده دارنده سایت میباشد.
5- دریافت پنل های پیامک به عهده دارنده سایت می باشد.
6- انتشار هرگونه مطلب و تصاویر در سایت که برخلاف مقررات جمهوری اسلامی باشد ممنوع است و در صورت مشاهده به دارنده سایت اخطار های لازم صادر میشود.
7- ارائه خدمات پشتیبانی در صورتی که دوره پشتیبانی به اتمام رسیده باشد میسر نخواهد بود و جهت ارائه دوباره خدمات باید یکی از پلن های پشتیبانی را خریداری فرمایید.
8- درصورتی که اپدیت جدیدی برای سایت وجود داشته باشد به صورت رایگان برروی سایت های تحت میزبانی آذران سایت نصب خواهد شد.
پنل کاربری
1- ارائه دسترسی به پنل شخصی به سایر اشخاص بر خلاف قوانین آذران سایت است.
2- تمامی مشخصات و اطلاعات درج شده در پنل کاربری باید به طور صحیح درج شده باشد.